ONE DAY IN JFK - MEENDEM?? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Evi Ceulemans - WaarBenJij.nu ONE DAY IN JFK - MEENDEM?? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Evi Ceulemans - WaarBenJij.nu

ONE DAY IN JFK - MEENDEM??

Blijf op de hoogte en volg Evi

06 Januari 2014 | Verenigde Staten, New York

Ik boek een tripke naar de Bahama's, ik krijg ne lay-over van 22 uur in New York en ik ben vastbesloten om die uren goed te besteden en een beetje van New York te zien.

WAT HEB IK GEZIEN?
- De gigantische wachtrijen om de USA binnen te mogen
- Dikke mensen, maar echt... Amerika-dik
- De hal van JFK
- De vertragingen en gecancellede vluchten in JFK en de daarbijhorende gefrustreerde en boze mensen
- De wachtrijen voor de transferbussen naar Manhattan en La Guardia
- De mongolen die werken bij de maatschappij van die transferbussen
- Nen hele boze Afro-kerel die de deur van de bus blokkeerde omdat er voor hem geen plaats meer was en dan de buschauffeur verweet dat 'm zijn "eigen volk" in de steek liet (de buschauffeur was zelf dus ook ne Afro-kerel) en ons allemaal uitmaakte voor "white trash"
- Laguardia
- Het nieuws (op zijn Amerikaans, dus vooral sensatieeee)
- Gele taxi's en schoolbussen
- Politie
- Ne vrachtwagen die zich in de flank van mijne taxi boorde
- De binnenkant van een Amerikaanse politiewagen
- Mijne lelijke hostel, inclusief weirdo-roommate die mij negeert
- De versierpogingen van de Latino-kerel aan de receptie
- Restjes sneeuw en ijs
- Mijne gsm
- Het verschil tussen mijne gsmoplader en de Amerikaanse stopcontacten

WAT HEB IK GEDAAN?
- Gewacht. Op de veiligheidscontrole, op mijn bagage, op de bus en op een reactie van mijn kamergenote als ik iets vraag
- Mij afgevraagd of die kerel van die transferbusmaatschappij echt serieus ne mongool was, of het ongelukkige toeval had dat hij er én zo uitzag én zich zo gedroeg
- Te weinig gegeten en gedronken
- Te weinig gerookt
- Verloren gelopen op Laguardia
- Een babbeltje met de politieman gedaan
- Het koud gehad, zeeeer koud
- Ne gele taxi genomen
- Met ne jas vol glas uit diezelfde taxi gekropen nadat ne idiote truckchauffeur door het rood reed en zich in de flank van mijne taxi boorde
- Een ritje in een politie-auto gekregen
- Bijna ne mental breakdown gekregen als ik uiteindelijk in mijn hostel ben na 18 uur (!!) reizen en ontdek dat mijn gsm plat is en ik geen juiste oplader bij heb en dus mijn wekker ni kan zetten en daardoor mijn vlucht morgenvroeg kan missen
- Mij kinderachtig gedragen en mijn frustraties uitgewerkt op Eli en dan maar zijn chocolade opgegeten als troost
- Net ni geweend (kleine overwinning op mezelf toch wel!)
- Heel den hostel afgelopen op zoek naar nen oplader
- Mijn tanden gepoetst
- Mijn gsm opgeladen

FUCK YOU - CITYTRIPKE NEW YORK! FUUUUCK YOUUUU!

Boeiendste layover ooit. Hoera.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Evi

I'm fearless, so limitless and free. Happy on my own and nothing really bothers me. I have desires to see the world, jump out of planes and fly. And I love to be alive but I'm not afraid to die. I'm sure of things and self-contained. I can carry on with no need to explain. It doesn't matter if I ever make it home, maybe I can go too fast, and drink all night and dance alone. You see I love to be alive but I'm not afraid to die. I'm thoughtless, so easy and free. I can walk away, not think ahead, and I have no plans to keep. Because I love to be alive but I'm not afraid to die.

Actief sinds 13 Juli 2013
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 41562

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 20 April 2014

CUBA

08 Januari 2014 - 01 Februari 2014

BAHAMAS

06 Januari 2014 - 08 Januari 2014

NEW YORK

29 Oktober 2013 - 03 November 2013

BERLIN

29 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

ISRAEL - JORDAN

11 Juli 2013 - 23 Juli 2013

TUNISIA

04 Juli 2014 - 30 November -0001

OOST-EUROPA

Landen bezocht: